Przejdź do głównej treści
PL PLN
PL PLN
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Podkładki pod mysz w rewelacyjnych cenach. Sprawdź!

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@tgpoland.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul.Opłotek 29 01-940 Warszawa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@tgpoland.pl lub drogą pocztową na adres ul.Opłotek 29 01-940 Warszawa.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul.Opłotek 29 01-940 Warszawa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy!

W przypadku kiedy masz do nas jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego lub za pomocą wiadomości mailowej. Odpowiemy na wszystkie pytania i jesteśmy po to aby Ci pomóc.
Infolinia działu sprzedaży i serwisu czynna od poniedziałku do piątku 8:30 - 16:30
Kontakt w sprawach handlowych, informacja o dostępności oraz produktach, realizacja zamówień i dostawy
Serwis, problemy techniczne, zwroty i reklamacje

Jak w sposób ciągły wykonywać manewr strzelania w kontrolerze Cobra Joy C5 (do Nitendo Switch)?

Mój pad QSP7001D nie łączy się bezprzewodowo z Play Station 3 - co mam zrobić?

Gdzie mogę znaleźć sterownki lub instrukcje do kierownic czy innych urządzeń marki Cobra?

Czy kierownica Cobra GT987 Force Feedback automatycznie dopasowuje się do gier?

Czy kierownica Cobra GT987 Force Feedback działa na konsolach?

Czy kierownica Cobra GT987 Force Feedback obsługuje technologię Force Feedback w każdej grze?

Czy można zmieniać ustawienia kierownicy Cobra GT987 za pomocą aplikacji mobilnej?

Jak zamontować kierownicę Cobra GT987 na biurku?

Czy w zestawie kierownicy  Cobra GT987 Force Feedback znajduje się ręczna skrzynia biegów i pedały?

Czy kierownica Cobra GT987 Force Feedback ma programowalne przyciski?

Jak ustawić kierownicę GT987FF oraz ręczną skrzynię biegów w grze Euro Truck 2?